Konkurs! 3 książki do wygrania!


Z okazji Mikołajek przybywam do was z kolejnym konkursem :) Pozostawiam wam wyłącznie 10 dni na zgłoszenie się, byście jeszcze cieszyli się nagrodą przed świętami (przynajmniej mam taką nadzieję) :)
To już trzeci ostatni konkurs, w którym świętujemy nadchodzącą drugą rocznicę bloga. Jak możecie zauważyć, tym razem macie do wygrania 3 książki, które ogromnie mi się podobały.

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: http://ujrzec-slowa.blogspot.com/, czyli Riana.
2. Sponsorem nagród jest : Warszawska firma wydawnicza.
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zgłoszenie się w komentarzu i odpowiedzenie na proste pytanie i trzymanie kciuków, że to właśnie Ty wygrasz.
4. Konkurs trwa od 06.12.2015 roku do 16.12.2015 roku do godz. 23.59 i wyniki ogłoszę w ciągu 3 dni od daty zakończenia konkursu.
6. Obowiązkiem wzięcia udziału w konkursie jest dodanie bloga Ujrzeć Słowa do obserwowanych.
7. W konkursie może wziąć udział każdy. 
8. Nagroda jest wysyłana przez Pocztę Polską, wyłącznie na terenie Polski. Nie wysyłam książek za granicę.
9. Zwycięzca ma 3 dni na odpowiedź na mojego e-maila informującego o wygranej, jeżeli tego nie zrobi, nastąpi ponowne wyłonienie zwycięzcy.

10. Pytanie: Poleć mi książkę, która wywarła na Tobie duże wrażenie (możesz podać również uzasadnienie).

Wzór zgłoszenia:

Zgłaszam się!
Obserwuję jako:
Odpowiedź: 
E-mail:

11. Ale byłoby mi również miło, gdybyście udostępnili informację o konkursie, czy nawet polubili mój fanpage: [KLIK]

12. W zależności od jakości i ilości waszych odpowiedzi, postanowię, czy pakiet zgarnie jedna osoba, czy może trzy osoby wygrają po jednej książce. A kto wie, może coś dołożę jeszcze od siebie :)