Kalendarz 2020 Rok dobrych myśli - Beata Pawlikowska



365 dni i 365 pozytywnych myśli, które pomogą ci spojrzeć na siebie, ludzi, świat i życie w nowy, optymistyczny, pełen radości sposób. Twój sposób myślenia kształtuje twoją rzeczywistość. Od tego jak interpretujesz zdarzenia i własne myśli zależy poziom twojego życiowego szczęścia.

Dlatego warto ćwiczyć dobre myśli i pozytywne nastawienie.

Trenuj codziennie razem ze mną!

Nowe życiowe kody, autorskie rysunki, przepisy kulinarne i porady.*

Muszę na wstępie się do czegoś przyznać. Tak, kupuje kalendarze na dany rok i nie, nie wypełniam ich, bo po prostu o tym zapominam. Albo raczej zapełniam je przez krótką chwilę, a potem jakoś jeden, dwa dni, tygodnie, miesiące później przypominam sobie, że taki kalendarz miałam i oczywiście chciałam w nim wszystko zapisywać. Czy więc jakakolwiek oprawa będzie w stanie mój zastój przełamać?

Nigdy nie czytałam niczego od Beaty Pawlikowskiej, ale słyszałam same pozytywne rzeczy. Mam nieodparte wrażenie, że właśnie jest pełna pozytywnej energii i ten kalendarz mnie w tym przekonaniu utwierdza. 

Kolorowe rybki, żółwie, i inne rysunki, już na wstępie nakręcają nasze myśli na pozytywne chwile. Co do samej konstrukcji, kalendarz jest lekki, okładka jest twarda, ale przyjemna w dotyku, kartki są cieniutkie i po napisaniu czegoś, zapiski mogą przebijać się na drugą stronę, ale dla mnie to nigdy nie był problem. Wszystko też zależy od tego, czego używacie do zapisków. 

Na każdej stronie znajdziemy myśli, pewnego rodzaju mądrości, które myślę, że po przeczytaniu ich każdego ranka wprawią człowieka w dobry nastrój. Konkretnie ten kalendarz nie jest przesadzony, jest wręcz minimalistyczny. Znajdziecie też tu kilka przepisów, ale dosłownie kilka, czasem jakiś kod QR, który pozwoli nam wejść na stronę, czy do filmików na youtube z sekcją medytacji. 

Jeżeli szukasz już kalendarza, i chcesz rozpocząć rok z pozytywną energią, to wiesz co powinnaś wybrać. Rok dobrych myśli to dobry początek na nowy rok.