Kontynuacja warta uwagi oraz KONKURS! (Korowód królów - Morgan Rice)

Tytuł oryginału: A March of Kings
Data wydania: 03.06.2015
Liczba stron: 248
Gatunek: Fantastyka
Seria: Krąg Czarnoksiężnika
Tom: II
Przeznaczenie bohaterów | Korowód królów
Wydawnictwo: Feeria Young


Nie musiałam długo czekać na kontynuację Kręgu czarnoksiężnika. Pierwsza część mnie ogromnie zafascynowała i zdecydowanie zaskoczyła, nie mogłam się wręcz od niej oderwać. Coś jest w tej historii, pomimo tego, iż nie jest to jakaś górnolotna seria, to jednak przyciąga mnie do siebie w niewytłumaczalny sposób. A dodatkowo, drugi tom jest pod patronatem Ujrzeć Słowa. W końcu Riana nie poleca wam byle jakich książek.

Pierwszy tom zakończył się w bardzo intrygującym momencie, gdyż nasz główny bohater Thor został zamknięty w lochu, za domniemaną próbę otrucia króla. Z tego miejsca nie mógł on znów ostrzec króla i to spowodowało, że Królewski Dwór stracił władcę. Korowód królów przeniesie was do miejsc intrygujących, przepełnionych walką o władzę, a nawet będziecie pławić się w uczuciu, które rodzi się pomiędzy Thorem a Gwendolyn. A to tylko namiastka tego, co będziecie na was czekać w tej kontynuacji.

Pomimo iż pozycja liczy sobie niewiele stron, to jednak jest przepełniona wieloma wydarzeniami, które chwytają za serce. Pani Rice ma niezwykle wiele pomysłów na skomplikowanie życia młodemu Thorowi. To taka typowa fantastyka dla młodzieży, podczas której nie ma sposobu na nudę. Ciągle poznajemy świat Kręgu w nowych odsłonach, wędrujemy coraz dalej, uczymy się zwyczajów pospólstwa, jak i tych urodzonych wyżej w hierarchii. Oczywiście, możecie stwierdzić, że treść wydaje się błaha i czasami można ją przewidzieć, jednak musicie mieć na uwadze to, że jest to pozycja dla nastolatków. Starałam się więc odmłodzić podczas czytania tej książki i jestem pewna, że osobom w młodym wieku się spodoba.

To naprawdę dobre zagranie Autorki, że w kolejnej części zostały przedstawione nam odpowiedzi na dręczące nas pytania, lecz jednocześnie podczas lektury zadajemy kolejne i znów musimy czekać na trzeci tom. Jednak jeżeli pozycja jest bardzo dobra, to w takim razie mi to w ogóle nie przeszkadza. Do dnia kolejnej premiery, co jakiś czas będą mi krążyć w głowie myśli, co tym razem spotka głównego bohatera, jak sobie poradzi z wyzwaniami stawianymi przed nim? Musicie pamiętać również o jednym, czeka nas jeszcze naście części tej serii i mam tylko ogromną nadzieję, iż wydawnictwo wyda ją w całości.

Zaznaczałam już to we wcześniejszej recenzji, lecz muszę powtórzyć: historię poznajemy z różnych perspektyw. Nie mogę dokładnie stwierdzić, czy tak naprawdę mamy do czynienia z Thorem jako głównym bohaterem, ponieważ obracamy się wśród wielu bohaterów. Autorka posiada duży talent do wykreowania postaci w sposób realistyczny, co sprawia, że sami możemy zdecydować, do których bohaterów pałamy sympatią. Uważajcie, czarnych charakterów tu nie brakuje.

Nie pozostaje mi nic innego, jak polecić wam tę kontynuację. Jeżeli jeszcze was do niej nie przekonałam, to już nie wiem co mogłoby sprawić, byście sięgnęli po tę serię. Może konkurs? W sumie, czemu nie. Mam dla was dwa egzemplarze Korowodu królów. Poniżej regulamin:

1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: http://ujrzec-slowa.blogspot.com/, czyli Riana.
2. Sponsorem nagród jest : Wydawnictwo Feeria.
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zgłoszenie się w komentarzu i odpowiedzenie na proste pytanie i trzymanie kciuków, że maszyna losująca (w postaci mojej ręki) wybierze właśnie Ciebie!
4. Konkurs trwa od 14.06.2015 roku do 30.06.2015 roku do godz. 23.59 i wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni od daty zakończenia konkursu.
5. Nagrodą są dwa egzemplarz książki: „Korowód królów" - Morgan Rice
6. W konkursie może wziąć udział każdy.
7. W konkursie mogą brać udział tylko osoby mieszkające w Polsce, książki nie są wysyłane za granicę.
8. Zwycięzca ma 3 dni na odpowiedź na mojego e-maila informującego o wygranej, jeżeli tego nie zrobi, nastąpi ponowne losowanie.
9. Nie wymagam, byście dodali mój blog do obserwowanych, czy udostępnili informację gdzieś w Internecie, lecz jeżeli dołączycie do obserwatorów otrzymacie + 1 los, a gdy udostępnicie informację o konkursie +1 los. Możecie również polubić blog Ujrzeć słowa na facebooku, to znów dodatkowy los. W takim wypadku, za jednym zgłoszeniem, możecie otrzymać aż 4 losy!
10. Pytanie: Z ilu części składa się cała saga Kręgu Czarnoksiężnika? (Mam na myśli oryginalną, anglojęzyczną wersję)

Odpowiedzi szukajcie tu: Klik lub tu: Klik

Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Odpowiedź: 
Obserwuję, jako (blogger czy google+):
Fb lubię jako: 
Baner:
E-mail: